Gör din egen tavla

För ett tag sedan bestämde jag mig för att förvandla en massproducerad Ikeatavla till något eget. Jag hade nyligen köpt mig ett väggord och kom på att jag helt enkelt bara skulle stansa ut något tänkvärt.

Så här såg den ut från början...


Jag plockade fram färgburk, pensel, cuttlebug, QK´s Finale och Studio, tejp och en lång die.


Så här blev resultatet...


Jag stansade ut all text först och använde mig sedan av tejp för att hålla ihop respektive ord. På så vis är det mycket lättare att se att allt blir som man vill och det går fort att limma.


Minns att det var  "QK -Gary" som tipsade om det på en av sina turnéer och sen dess gör jag alltid så. Antar att de allra flesta gör på detta vis, men kanske finns det någon som missat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback