Kort, layout & box med mars månadskit!

Jag har också pysslat med Inkidopappren från månadskitet och gjort lite av varje :)

Ett kort där jag använt blommigt Inkidopapper, journalingruta och bokstäver utstansade med QK alfabetet "Chocolate".




Ett kort med  "Blåbrun rand" och "Blå kärlek".



En väldigt enkel layout med "Blå kärlek", Tiny Alpha siffror från Making Memories,
knappar och röda blingstenar.



En box (den till höger!) med "Blå blomma" som överdel. Jag använde en kantstans som gjorde en fin spetskant och sen toppades det hela med primablommor som jag blingade med pärlor och microbeads.

Den andra boxen är en liten bonus :) Jag har bla. stansat ut en bakelse med QK dies och använt de gôrfina swirlbanden i grönt och rosa, mumsfilibabba! Jag har använt de nya, embossade Bazzill pappren till botten på båda boxarna.


Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla vem som vinner melodifestivalen! /Heléne :)


Kommentarer
Postat av: Diane

Åååh, såg layouten hos Anna idag och i all sin enkelhet är den helt UNDERBAR, me like! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback