Flytt-REA!

I morgon börjar vårens första vårrensning i butiken. Jag behöver göra plats för flytten som sker senare i vår och därför erbjuder jag 40% i butiken och e-butiken!!!!

Erbjudandet gäller allt utom *NYHETER*, Squeeze Tool, varor i REA-kategorin (dessa är redan sänkta med 50%) och presentkort. Passa på att ladda upp med mönstrat papper, stämplar, lim, dekorationer och dies med mera inför vårens träffar runt om i Sverige.

Rabatten dras av manuellt efter din order har plockats. Ange Flytt-REA i meddelanderutan.

Erbudandet gäller till och med lördag 21/3 2009 kl 23:59 i e-butiken och torsdag-lördag i vanliga butiken (19-21/3 2009).

Obs!!! Det går INTE att ringa och lägga undan varor i samband med detta erbjudande.


Kommentarer
Postat av: SasSa

Tack Anna för snabb service!!! Blev jätteglad för ezfoamen kom alldeles lagom så jag kunde montera mina nya hÄnglar.

Tack och kram SasSa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback