Sommarlängtan?

Nä, inte längtar man väl efter sommaren när vintern är så underbar som den är nu?! Men när jag gjorde den här layouten ville jag nog gärna sätta lite plantor och så lite frön... Jag drömmer fortfarande om att få ha en gräsmatta med små vita blommor i, kanske kan det snart bli verklighet? Med härliga turkosa thickers med tygyta och Basic Greys Urban Praire papper blev det skön sommarkänsla mitt i vintern :)




Blått och orange är en oslagbar färgkombination tycker jag! Ett Basic Grey papper som heter Fresh Squeezed, lite utklippta figurer från ett SassaFras Lass papper och bokstäver utstansade med QK Studio behövdes till den här apelsinkladdiga layouten:



Ta det lugnt i skidspår och pulkabackar! /Heléne

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag köpte just det pappret från Basic Grey idag, längtar stt sätta saxen i det:-) Snyyga LOs!

Postat av: eldh

Snyggt Helene!!! /Elin

2009-02-19 @ 17:05:32
URL: http://eldh.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Någon som vet om det går någon bussresa Från Karlstad till mässan i Göteborg nästa helg??

2009-02-25 @ 19:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback