Månadskit!

Det här har jag gått och längtat efter! Ett månadskit från Annas! och nu är det här och jag har haft förmånen att få gräva i påsen under helgen. En LO och ett kort har jag hunnit med, men har massor av papper kvar så jag kommer att återkomma inom kort!

Först en LO som jag ville få fram en riktig varm sommarkänsla från, och då funkar ju onekligen Marrakech-pappren! Jag har sytt med en mossgrön tråd för att få in lite gräsfärg också, sydde först med maskinen för att få hål på lagom avstånd och sen var det bara att börja tråckla. Jag la till härligt oranga puffy Stickers från American Craft som precis kommit in i butiken och ett par stämplar, i övrig är rubbet från månadskittet.


Sen ett dubbeltag-kort a la instruktionerna i denna månads Ett Trykk. KUL och enkelt att göra. Jag ber om ursäkt för fotokvaliteten - jag var stressad för att hinna till brevlådan före ETT (vad är det för påfund???)


Mer Marrakechpapper! Här har jag lagt till bling och thickers förutom det som är inkluderat i kittet.
Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback