Nu har jag...

...ägnat eftermiddagen åt att göra hål med min Japanese screwpunch i nyinkomna Primapapper. Bättre än så blir det inte! :) Först ut är ett tackkort med tillhörande altat post-it-block. Idén att hotta upp post-it-blocket fick jag av Tesa som gjorde ett jättefint till Anna som present på 2-årsdagen. Stommen är bigad cardstock och låset består av magneter från Basic Grey. Alla mönstrade papper är Prima, liksom blomma och fågelstämpel. Blingstenar från Kaiser och thickers från American Crafts.

Sen har jag försökt mig på en LO med mer jordfärgade Primapapper. Det runda scallopedpappret är klippt med sax, distressat med edgescraper (för att dölja klippojämnheter) och sedan punchadutsmyckning. Chipboarden under blomman är Daisy D's chippboard som jag målat grön och sedan lagt ett lager stickles på.



Kommentarer
Postat av: Petra

Jätte fin, nu vill jag bara hem och scrappa :)// Sol


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback