Mer Ambrosia!

Idag är en såndär rikitgt härligt vacker höstdag med hög, klar luft och en strålande sol från blå himmel här i Karlstad. Härligt! Och ännu härligare blir det när man som jag fått leka med nyinkomna  Basic Grey i höstfärger. En LO och ett kort har det blivit.

På layouten har jag genomgående använt mig av Ambrosiapapper, och satt dit en Primablomma med brad från Youdo som dekoration. Titeln är utskuren i pappret Clementine i typsnittet Old London och bokstäverna har fått ett lager av glossy accent. Jag har använt mig av en template från nyaste CK magazine och det finns fler roliga templates att hämta
HÄR

Sedan ett enkelt höstkort med Bazzill och Ambrosiapapper.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Åh vilka härliga papper! Blev så shoppningsugen just...

Postat av: Jannike

Glimmingehus-l0´n är helt fantastisk!

Rubriken är bara wow!

2008-10-06 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback