Negative space...

...white space...tomrum....Kärt barn har många namn.

Jag har fått så mycket fint av Anna denna gången att jag bara njuter!
Jag håller på att göra ett "paperbag"-minialbum, men tills det är klart, så får ni här ett
collage av LO´s.

Jag såg och blev så inspirerad av några digitala verk att jag genast tänkte att jag måste
skapa dessa med verkligt material också.

Alla mönstrade papper är Basic Gray. Även de urklippta fjärilarna.
Blomstjälkar t ex är också det.


Så temat för dagen är negative space.





Här har jag rivit bort en del av cardstocken och satt det mönstrade pappret bakom.
Fjärilarna sitter på 3D-kuddar.



Här har de "gamla" eyelets kommit till användning. Trädet är Rub ons från Annas.



Stämplarna hittar du hos Anna under nyheter.

Tack för titten och lycka till!

Kommentarer
Postat av: TesaB

Så jättesnyggt!!! Mormor och jag är en ny storfavorit!!!

Postat av: Petra

Mmmmmm, underbara Lo´s jag vill äta upp dom :D

// Sol

2008-10-07 @ 14:19:03
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback