Chipboardalbum

har landat i flera olika varianter i butiken. Jag fastnade för Maya Roads fina scalloped album (i hård konkurrens med ett muffinformat dito :) ) Jag hade ännu inte scrappat min bröllopsresa, trots att det var 8 år sedan. Mycket beror det på dålig fotokvalitet (det ÄR inte lika kul att scrappa halvdåliga foton). MEN det här albumet med sitt lite romantiska uttryck tillsammans med upptäckten av Basic Greys Stella Ruby papper fick mig motiverad att försöka. Jag har använt  relativt få utsmyckningar - blommor, egenhändigt utklippta swirlar och lite bling. Eller mycket bling.







Titlarna är gjorda med hjälp av Primas Flock Alphabets och så har jag doodlat lite.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Det albumet ger mig lust att skapa fler!

Vill ha!!!

2008-10-06 @ 17:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback