Jenni Bowlin...

...gör härliga papper! Så fast aprils DT-kit var BESVÄRLIGT var det också jättekul! Jag som aldrig scrappar i rött fick rött så det räckte och jag gillar det. Jag skar in lite av det identiskt lika svarta pappret för att ändå tona ner det röda något. För att få lite vatten-känsla har jag använt glittriga sugercoated Doodlebug-bokstäver och gjort "vattendroppar" på blomman av Glossy Accent.
image523

Jag har också gett mig på denna månads DT-uppdrag som innehåller Fancy Pants papper och clear-dekorationer. Jag gillar clear!
Först ett clearkort med en clear-ram
image524
Och så en LO
image525


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejsan!
Besök gärna min blogg där jag just nu håller två tävlingar. Den ena är scrap relaterad och den andra mode relaterad.
Var med och tävla du med. Lycka till!

Med vänliga hälsningar
Rebecca - www.bexs.se

Postat av: Busan

När jag såg de genomskinliga dekorationerna tänkte jag direkt att det skulle sitta ett foto i dem, men det är ju hur smart som helst att skriva inuti dem!

//Busan

2008-05-12 @ 21:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback