Gör ditt eget bokmärke

Ja, det var precis vad besökarna på helgens barnmässa fick chansen att göra. Det har varit en intensiv helg borta i rackethallen, men samtidigt kul att få visa upp scrapbooking för en stor skara människor. De här bokmärkena gjorde jag igår kväll för att ha som inspiration. Är du sugen på att testa så tycker jag absolut att du ska anmäla dig till bokmärkeskursen som går av stapeln onsdagen den 23/4. Om vi inte ses förr så ses vi då, eller hur;-)?     

                      image429

På det första märket har jag använt mig av en stämpel från Forma hantverk som jag köpte hos Anna under veckan. Jag stämplade upp motivet en extra gång och klippte ut fjärilen och satte ovanpå den andra.
På märke nr 2 har jag embossat en textstämpel från Reprint. Swirlen är en grungeboard som jag målat med metallic shades från Li´l Davis.
Grabben på det sista märket kommer från Magnolia och är målad med MCP teknik.

Kommentarer
Postat av: Anette

Så fina de blev! Jag har också gjort några bokmärken tidigare under året. Är en sån enkel och kul sak att göra och de kan lätt anpassas efter vem som ska få dem. Gillar verkligen Elvis-stämpeln från Magnolia.

Postat av: Lavranszainab

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2009-03-06 @ 09:23:17
URL: http://lavranszainab.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback