Våga förstöra.....

Denna gång blev det två lite "rörigare" Lo´s, mest beroende på att jag satt och pratade med mina ungdomar under tiden. *s* Så kan det gå!! I början hade jag svårt att "förstöra" det fina scrap-materialet jag köpte, så här har jag återigen försökt utmana mig själv lite mer. Detta är ju olika hos alla, men det gjorde riktigt ont i min skaparsjäl att måla, riva på det köpta fina. På min LO "Fyrtio år" har jag målad på bokstavs-lacen, stämplat på blommorna och fyllt i med vit penna på det embossade pappret. Blommorna var perfekta att stämpla på! På min Lo "Sommarnöje" har jag klippt ut blommorna från det mönstrade pappret och dubblerat dem. Jag klippte även ut swirlsen från det mönstrade pappret. Bokstäverna klippte jag ut från lacen. Sedan gick jag lös med svart, grå och vit penna. Tack för titten!!

Kommentarer
Postat av: emma

kul med scrapbooking:)

Postat av: Jannike

Yepp, en del av det underbara i livet!! :-)

2008-06-15 @ 23:08:43
Postat av: Fabianjessica

Lots of great info, keep up the good work!

2009-06-18 @ 08:50:53
URL: http://fabianjessica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback