Trevlig Midsommar!

Under helgen ska jag fira midsommar i Mangskog med dans runt stången på "Nere gata", umgås med familjen, vännerna och äta god mat. Jag har även hunnit med ett bidrag till Midsommarcroppen på www.svenskscrapbooking.se. Jag hoppas ni tittar in alla utmaningar för det är fina priser. Butiken öppnar igen på tisdag kl 12:00.

På torsdag 26/6 2008 har vi öppet till kl 21:00 och alla som handlar får en liten present!

Under juli kommer butiken endast vara öppen på tisdagar kl 12:00-18:00 VÄLKOMNA!!!


På kortet har jag färgat in de olika papprena med distressdynor och stämplat med stämplar från Annas Scrapbooking och Inkido. Rosorna är färglagda med Promarkerpennor och den vita berömda pennan från Ranger(http://www.annasscrapbooking.e-butiken.se/?artnr=Inkssentials White P&cat_id=39 ).

Kommentarer
Postat av: Dennis

Trevliga midsommarplaner! :)

Postat av: Saidsophia

Very informative...God Bless

2008-12-22 @ 08:09:19
URL: http://saidsophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback