Layouter som får en att dra på smilbanden

Visst är det roligt med foto som får en att skratta eller dra upp leendet till öronen!
Likaså bilder som ser ut att vara något helt annat än vad det egentligen är!

Denna gången fick jag glasbeads av Anna och har bara använt genomskinliga innan, men dessa var ljusblå!
Likaså cirklar i filt.

Jag la det i vattenpölen på ena fotot och drog en riktigt tjock limsträng på andra. (se närbild)
Det sista blev riktigt bra!

På min LO "Livvakt!?" är det så att min fosterdotter precis avslutat sin säkerhetsvaktsutbildning och visst syns det! :-D

På min andra LO "Sicken busunge" så har min äldsta dotter tröttnat på att cykla och upptäckt något mycket roligare!
Dekorationerna har jag klippt ur det mönstrade pappret och placerat på 3D-kuddar.

Hoppas att bilderna fick er att le och att ni blev inspirerade till något nytt, ni inte provat tidigare eller glömt!

De mönstrade papperna är från "Creative imagination" och "Prima Marketing inc."



Närbild på glassbeadsen och filtcirklarna:




Kommentarer
Postat av: TesaB

Jättefint!!! Den sista är så sööööööt!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback