DT-kort

Denna månad fick jag en hög med underbara papper från Prima och Creative Imagination samt en påse Just the Edge från Bazzill full med fint orange scalloped borders. (Anglicismerna haglar! LOL) Dessutom fick jag med en utmaning: Att utifrån ett papper från Prima och ett från Creative Imaginations skapa ett välkommen till världen-kort som inte fick vara det minsta puttinuttigt.
Det var kul och SVÅRT - Tack Sara! Knapparna är clear buttons från Foof-a-la och hjärtat är en die från Provo craft.

Sen har jag torrembossat med min Cuttlebug. Det blir ju helt magiskt resultat. Varför har jag inte gjort det förut??? Stämplarna är från Magnolia och Fiskars. Hjärtat är grungeboard målad med akrylfärg och övertäckt med Crackle Accent.

Ett sista kort innan jag åker på semester. Det underbara pappret är från Prima, dubbelsidigt med ett vackert brunt mönster på baksidan. Inte helt lätt att sätta saxen i inledningsvis... Men sen kom jag på att jag faktiskt kan skaffa mer! Under vellumet sitter ett bokmärke instucket. En liten sommarpresent så här i början av semestern när man har tid att läsa
.

Kommentarer
Postat av: Busan



Well done!

Du får MVG på hemläxan ;)



//Sara

2008-07-20 @ 13:04:11
Postat av: Jannike

Åh, vilka fina kort! Scraplift-varning! :-)

2008-08-01 @ 12:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback