Spännande tid!

Nu är det mycket som händer på Annas Scrapbooking! Vi åker på diverse mässor för att inhandla varor och få mer inspiration. Detta gör att vi blir mer kreativa och butiken fylls med mer och mer nyheter.
Här nedan ser ni vad vi har hittat på:

Här har Heléne gått lös på en fjärilsdie till Revolution från Quickutz. Hon har även använt en hjärtstämpel som du hittar om du söker på: IB See Ds 8x13cm Love Grows Mini (ligger under Nyheter i e-butiken).
image347

Jag har även fått en utmaning från en elak Designteammedlem ;-) Hon kom med en massa färgglatt material och sa att jag skulle göra en LO om en viss Björn. Här är resultatet; tyvärr ville inte kameran samarbeta med mig:
image348

Diane har gjort ett enkelt och fint alla hjärtans dags-kort:
image349

Och slutligen har jag skapat några godbitar till:
image350
image351
image352

Annas Scrapbooking kommer börja med månadsutmaningar med start nästa vecka. Om ni vill vara med så ska ni stå startklara med kameran och erat scrapbookingmaterial ;-) Mer info om det under veckan alltså!
// Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback