Underbara papper

...fanns i våra DT-påsar! My Minds Eye i grönt, rosa och rött, färger och mönster som man blir sådär härligt glad av!  Dessutom grungeboard - och ju mer jag använder dom desto mer gillar jag det! Men jag har svårligen misslyckats med att hålla mig till påsens innehåll så jag får göra ett nytt försök och återkomma. Jag har lagt till mycket svart cardstock (kan man scrappa utan det???) och papper från Creative Imagination, thickers och sekiner. Ännu Nyponrosorna är stämpel från Inkido. Sen tittar mina favoriter Encircled, See D's från Inque design  fram också, de har fått vila i flera veckor, så nu var min längtan efter dem för stor...
image422
Till och med jag har varit liten och söt en gång i tiden!


Kommentarer
Postat av: Busan

Oj, så lik din mor du är :)
Jag trodde det var du och Jonatan på bilden tills jag fick se årtalet!

Vad läckert det var med vingarna bakom hjärtat!

//Busan

2008-02-26 @ 08:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback