En Julhälsning från mig!

Jag fick ett julpapper av Anna av märket Basic Grey. De gör ju bara så härliga mönstrade papper, men detta tyckte jag var svårt. Ville göra något annat än att bara klippa ut och göra julgranar av det.

Jag gjorde en stjärna!!!

Jag klippte ut "två och två"-spetsar, gjorde en skåra med hjälp av mitt nya board-verktyg. Det går ju bra med fiskars skärmaskins vik-blad också!
Chalkade kanterna, glittrade en del, satte ihop det som en stjärna.

Här blev resultatet!

Detta kan du också hitta i affären om du vill kika närmare på det.
Jag har även skickat med mitt pås-mini-album.

Jag vill också passa på att önska er alla en riktigt God Jul och gott nytt år med detta julkortet, även om det är tidigt.
Jag har även lagt upp de övriga mini-albumen i min blogg och de är nu på väg till affären.
Här är några bilder på dem:



Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken fin stjärna! Vad har du använt för papper?

2008-12-05 @ 16:10:59
Postat av: Tesa

Jättefina! Har klämt och känt på dom irl.

Postat av: Jannike

Petra!

Pappret är Basic Grey, det som ligger som en bild ovan kortet!



Lycka till!!

2008-12-08 @ 17:05:48
Postat av: emma

Vad lustigt . Tittade in här och titta på kortet. Henne känner man allt igen. Bodde också i Hylte innan:P

2008-12-09 @ 10:48:18
URL: http://esmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback