Orange är fint!

Har ni sett att det är en tävling i forumet där ni ska använda akrylfärg? Ni kan vinna ett användbart foamstampsset. Här nedan har jag använt akrylfärg i rubriken och glansat till det med 3D-lacket Glossy. Har även använt nya papper från Basic Grey och en ny träd-die från Quickutz. De utstanasade bokstäverna är från Quickutz Moxie Skinni Mini.
image184
I morgon får jag hem så läckra papper från Doodlebug. De är fulla med glitter!!!! WOW sa jag när jag såg dem på Formex. De måste jag bara ha. LO´n är BLINGAD till max. T.o.m. bradsen har jag blingat med glitterlim.
image185

I höst använder vi blått & orange har "trendsättarna" bestämt ;-) Bäst att hänga på...image186

Kommentarer
Postat av: lenalandis

Spuperläckra oranga kort du har gjort.

Postat av: Eva Göthlin

Det är inte längre omöjligt att få ett foto där alla ler.
Det finns en ny kamera som inte tar kort om inte alla ler ,den klarar dock max 8 pers i gruppen.
Dagens teknik!!!

2007-09-07 @ 23:31:18
Postat av: Junitjej

Vilken duktig scrappare du är!!

2007-09-09 @ 21:04:11
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback