Svenska Quickutzdiesen är här!

Nu har de efterlängtade exlusiva Quickutzdiesen kommit och jag har gjort en LO med prinsesskronan och flaggan här nedan. Jag har även använt bakgrunden på flaggan till bakgrund på "Swedish Princess". Olivia har jag skrivit med Quickutz Biography. De vita bakgrunderna till dessa bokstäver har jag skurit ut med Silhouetten och sedan goosebumpzat dom.
image228
image229image230image231

Det kommer mer inspiration med de svenska diesen under helgen.

Det har även kommit nya stämplar från Magnolia och dessa ligger här.
image232image233image234image235

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hej, du missar väl inte mässan på Tingvallagymnasiet om detta, fast jag antar att du har stenkoll på det och kanske rent av är involverad i själva arbetet också.

2007-10-21 @ 23:03:53
Postat av: Anna

Japp, den har jag stenkoll på! Ska vara utställare där;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback