Farsdag & julpost.

På söndag ska vi uppmärksamma får pappor. De önskar sig ju ingeting! Samma sak varje gång. Jag har gjort en korg av cardstock och dekorerat med olika dies och stämplar. Jag kommer fylla den med matnyttiga saker och det traditionella: Trisslotter.
image264image265

I dag snöar det för första gången här i Karlstad inför julen 2007! Längtan efter julen gör sig lite extra påmind då och julverkstan har öppnat. En burk att ha julkorten i:
image266image267
Ett tredelat julkort, det mesta utstansat med hjälp av Quickutz Silhouette:
image268
Sida två på det tredelade kortet:
image269
Insidan av kortet. När kortet är ihopvikt så är det 15,2*15,2 cm stort.
image270

Här nedan har jag dekorerat en "Clipper Frame" från 7gypsies:
image271

Slutligen ett kort från Inkido som jag dekorerat med revolutiondies och en stämpel från Reprint:
image274image275

Och till er som tänkt byta till vinterdäck i helgen: Det finns företag som fixar det på en halvtimme och ni kan stå brevid och läsa en härlig inspirationstidning under tiden och sen åka hem och fortsätta med erat julpyssel utan kalla händer och blåmärken;-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka fina kort!
Jag & min kollega Katleen har blivit scrapfanatiker.
Vi bor i Belgien, och har skapat en blogg med alster vi gör. Det är roligt att titta på olika bloggar och få inspiration! Scrappa på!
Kram
Lotta

Postat av: Sussig

Vilket bra tips om vinterdäcken, ska absolut följa det!

2007-11-12 @ 18:14:16
Postat av: jenny

Vilken fin farsdagspresent!
Det är alltid lika svårt att hitta på något till farsdag men detta var en bra ide till nästa år!

2007-11-21 @ 23:11:20
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se
Postat av: Malinbayard

Himmel och pannkaka vilka fina grejer!!!

2008-01-10 @ 12:55:56
URL: http://malinbayard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback