Många födelsedagar och kort!

Nu under sommaren så är det många kalas och släktingar som ska besökas och då tar jag givetvis tillfället i akt att göra kort. Har använt bla Basic Greys nya papper som heter "Infuse" som är somrigt vackert och användbar juligt till julkorten också;-)
image118

När jag satt och gjorde kort så fick jag spillbitar över och gjorde en mini-lo på min underbara brorsdotter! Jag gjorde LO'n med ett A4 som jag vek på mitten så LO'n kan stå själv.
image119

En lite Karl har blivit född och vi åkte till honom med en liten present och ett kort. Kortets bakgrundpapper har jag gjort själv med hjälp av Twinklings.
image120

Kommentarer
Postat av: Marja

Åh jag har inte varit inne på en stund här men OJ vad mycket läckert du gjort. Gillar mini LO´n skarpt Kronan är det QK???
Kram MArja

Postat av: Oliviaa Blog

Interesting your website. I will visit tomorrow. Thanks for your works

2007-09-27 @ 21:53:49
URL: http://oliviia.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback