Julens smaskigaste recept...

Jag har samlat julens smaskigaste recept/guldkorn i ett minialbum. Stommen till albumet är ett spiralalbum 16,5x15 cm, sen har jag klätt sidorna med fina juliga papper och skrivit ut recepten på tags. Om du upptäcker att jag missat det smaskigaste smaskiga så får du gärna lägga in ditt recept i forumet... jag har fortfarande några sidor kvar att fylla ;-)

image316


image319
image317

image318

Jag var ju tvungen att prova recepten också och då blidde det en burk Saffransskorpor! Med hjälp av QK diesen med en julstjärna så blev burken också julfin :-)

image320

Kommentarer
Postat av: Anna

Albumet finns på kassadisken om ni vill kika mer på denna ljuvliga bok;-)

Postat av: Jonelly

Merci for all the wonderful writings

2009-10-12 @ 13:04:42
URL: http://jonelly.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback