Inför ettårsdagen!

Partyt närmar sig och jag hoppas ni kommer till butiken för att ta del av alla erbjudanden och se vilka stämplar som släpps på lördag. Jag har suttit och gjort kort där några av de nya stämplarna används:
image157
image159

Jag umgås en del med en sexåring som tjatar om vad klockan är och när Bolipompa börjar osv. Därför har jag gjort en klocka så han vet när det är dags för lunch, lek, fika, Bolipompa osv. Grunden är en kartongbit som jag skurit ut med cirkelnskäraren och limmat fast cardstock på. De mönstrade papprena är från Basic Grey. Sen har jag stanast ut figurer och siffror med hjälp av Quickutz. Siffrorna har jag lagt 3D-lack från Ranger för att de ska synas lite.
image160
image161

En tavla till hallen har det även hunnits med. Den är gjord med hjälp av Silhouetten. Vill ni veta mer om hur den fungerar får ni kika in på lördag! Då är det nämligen Nationella Quikutzdagen med massor av erbjudanen. Jag kommer även visa bilder på de svenska diesen som kommer i höst och ta upp förbeställningar på dessa.
image162
image163

Kommentarer
Postat av: Marja

Åh vad mycket kuliga saker du gjort!!! Klockan och välkommen tavlan gillar jag skarpt!!!
//Marja

Postat av: Marianne-marsipan

Klockan är ju underbar. Kaffekoppen där kl. 11 behöver du nog efter att ha trampat på legobitar kl.10

2007-08-21 @ 19:53:28
Postat av: Pia

men vilken häftig klocka..skulle nog jag oxå behöva göra en till min lille kille i skättkärr..han "tjatar" hur många timmar är det till bolli?...så perfekt alltså...PIA

2007-08-21 @ 22:27:20
URL: http://www.pia-vardagsrummet.blogspot.com
Postat av: Sandy

Älskar de svart-röd-vita pappren i kombination, "välkommen till oss".. Häftig sammansättning, jag ska göra något liknande själv känner jag.. Den ser ut som en tavla!

2007-08-31 @ 13:30:38
URL: http://aldrigutanpennan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback