Månadspaketet...

...innehåller papper och dekorationer i varma höstfärger och liksom Ulrika blir jag alldeles lycklig av det. Mina föräldrar har precis firat 40-årig bröllopsdag och talesättet "gamal kärlek rostar aldrig" poppade upp i huvudet när jag kombinerade foto från den stora dagen och månadskittets rostfärger. Så det fick bli temat.

Det mesta är hämtat från månadspaketet, men jag har lagt till kraft cardstock, några knappar och hjärtat. Kittets vita blommor har jag blingat och softat upp med glittrande brun sammet på burk som medföljer i kittet.

Önskar er en riktigt trevlig onsdagskväll!


Kommentarer
Postat av: Lova

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback