Rekvisita till TV4!

Nu börjar jag snart bli klar med rekvisitan inför söndagens TV-framträdande. De första julkorten har jag använt Quickutz långa bårderdies till EPIC-maskinen. De är väldigt roliga och användbara efter som de mäter hela 30 cm långt!!! Jag har använt Människobården och Granbården.
Papper, rubons och stämplar (julgran och stjärnor) kommer från Pink Paislee och mönstrade bandet bakom Primablommorna från Fancy Pants:

Glitterlim och stämpeln på tagen kommer från Youdo.

Här följer julkort där jag använt papper från DCWV "The Rustic Stack".
De bruna hjärtana är vita chipboards från YouDO som jag klätt med ovan nämna papper och chalkat. De brunta halvpärlorna är från YouDo även dem.

Stämplar är också från YouDo.

Blommor, snöflingor och brads från YouDo:

TV4 önskade att jag skulle göra enkla julkort så jag tror jag gjort det... Allt är relativt.
Julkortstomme, kuvert, paljetter och stämpel från Youdo och jag har använt guldchalk för att stämpla motiven:



En julnamnskylt som är utstansad med hjälp av massa dies från Quickutz:


Vill ni ha en tidig julklapp? Lämna en kommentar och/eller länka till detta inlägg i era bloggar så är ni med på utlottning av detta fina julpaket:

Det är samma utlottning i min privata blogg på Min Kamera men ni behöver inte lämna två kommentarer om ni inte vill ;-) Men alla gillar ju kommentarer:-)))

Senast 6/12 2009 ska ni ha kommenterat eller länkar för att vara med i utlottningen.

// Anna.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Hofgren

Självklart vill man vara med och tävla om ett så fint kitt, passar ju utmärkt nu till jul också. Får även passa på att önska lycka till på söndag, det kommer nog att gå jättebra. Fina kort också!!

Ann-Sofie

2009-11-26 @ 12:52:45
Postat av: SofiaH

Åh vad roligt!

Jag kommer att sitta bänkad på söndag :)

Och så vill jag ju vara med och tävla med!!

2009-11-26 @ 14:17:49
Postat av: rebecka

Klart man vill vara med och tävla! :) och lycka till på söndag!! :D jag har länkat på min högersida av bloggen :)

Postat av: FridaK

Lycka till på söndag. Självklart vill jag vara med i utlottningen =0)



kramkram

2009-11-26 @ 16:25:29
URL: http://fridacreates.blogspot.com
Postat av: Patricia

Jag är också gärna med i utlottningen. Sådana här saker kan man ju alrig få för mycket av =)

2009-11-26 @ 19:23:43
URL: http://patricia74.blogg.se/
Postat av: Magenta

Vad kul med teve !! Klart jag vill var med på utlottningen ;-) Lycka till nu på söndag!!

2009-11-26 @ 20:15:45
Postat av: petraso

Ska ladda med lussekatter gosig filt och ställa väckarklockan för detta kommer jag inte missa! ahr redan tipsat vänner via mail och länkar gör jag så klart Anna!!! Lycka till!

2009-11-26 @ 20:45:48
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: Lena



Hoppas det går bra på söndag, jag kommer naurligtvis att titta.

Tidig julklapp...

Ja det vill jag jättegärna ha, superfina grejer.

2009-11-26 @ 21:03:43
Postat av: annmari

Vem vill inte ha en för tidig julklapp ;-)

Postat av: ulrika_m

Gissa om jag kommer att sitta bänkad framför TV:n på söndag! Superroligt, Anna! Det ska bli så spännande att titta, du kommer att fixa det galant. (Och nej, jag är inte ETT DUGG avis på att du får träffa Peter!) :) Kram.

2009-11-26 @ 22:46:19
URL: http://ulrikascreativecorner.blogspot.com
Postat av: Anette L

Jag kommer att sitta bänkad framför tv soffan på söndag morgon. Så detta får jag inte missa.

2009-11-27 @ 14:48:07
Postat av: Nebulosa

Vad spännande att vara med på TV. Ska titta på söndag! :-)



Jag vill gärna vara med på utlottningen också. ;-)

2009-11-27 @ 14:50:58
URL: http://nebban.wordpress.com/
Postat av: KatarinaR

Så roligt att du ska vara med på TV Anna! Det tänker jag inte missa. Lycka till och visst vill jag vara med på utlottningen.

2009-11-27 @ 16:41:24
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/
Postat av: Anneth

Jag vill också vara med! Ska bli roligt att se dig på söndag...

2009-11-27 @ 16:48:39
URL: http://lillnettan.wordpress.com
Postat av: Anki T

Lycka till på Söndag!

Trevligt med utlottningar-tar gärna chansen att låta dig vara jultomte.

2009-11-27 @ 18:18:18
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: Caroline

Lycka till på Tv4! Ska bli spänannde att se!

2009-11-27 @ 19:50:05
Postat av: Julia

Roligt med inspiration på tv :)

Lycka till och så vill jag ju såklart vara med i utlottningen :D

2009-11-28 @ 12:15:44
Postat av: Daniela/Neliz

Då kommer jag med en liten kommentar här nu! :)

ååh tv4 kommer att älska dina saker, och givetvis alla tittarna också :D

och vilken härlig utlottning du har gumman, med pink paislee saker!! (Mitt favorit märke) ;)



Massa kramar, Daniela/Neliz

2009-11-28 @ 14:11:30
URL: http://neliz.se
Postat av: Sun

Åh, vad roligt och vilka fina kort du har gjort. Lycka till på söndag!

2009-11-28 @ 16:21:18
Postat av: Martina

Då får man försöka komma ihåg att sätta på tv4 imorgon bitti och kika. =)

Tar gärna en lott till detta fina paket, länkat och klart i bloggens sidebar såklart! =)

2009-11-28 @ 18:01:03
URL: http://mimicsliv.blogspot.com
Postat av: Maria

Självklart skulle jag vilja få en tidig julklapp!! Då blir det mer pyssel i mellandagarna :) Lycka till på tv!

2009-11-29 @ 08:20:36
Postat av: Ingelöf (Ninne)

Hej! Såg dig på tv nyss så hittade jag in hit.. kul utlottning, jag är gärna med! :-)

2009-11-29 @ 11:06:41
URL: http://matbloggen-chili.blogspot.com
Postat av: Nettan

Tittar på Anna som är på TV4, vilken ära!

Ser de underbara kort hon gör till nära och kära.

Nu hoppas jag att här paketet skall vinnas,

så att jag alla julkort till 16e dec ska hinnas.

Kanske inte lika fina som dina

men jag kan handstämpla dem för det är åtminstone mina.



God Jul på er!

Mycket mysigt inslag på Tv4 och väldigt fina kort, ska nog ssätta mig vid min hörna nu nar jag fått lite ny inspiration.



kram

Nettan

2009-11-29 @ 11:38:20
Postat av: CharlotteT

Igår morse ropade sambon att det var pyssel på tv'n och där var du! Härligt sätt att börja en söndag på!

2009-11-30 @ 20:07:00
Postat av: Petra/peu

Tänk om minna drömmar kunde bli sanna

en vinst i blogcandyt hos duktiga Anna

jättefina saker hon gjorde kan jag bedyra

när hon inspirerade till pyssel på TV 4.



Blev inspirerad an Nettans rim så här i juletid, tar en lott och hoppas på vinst.



Har länkat med bild i sidebaren på min blogg.

2009-12-01 @ 16:39:40
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Heléne Grell

Självklart vill jag vara med i utlottningen av så fina saker. Och vilka fina kort du gjort. Tummen upp för dig som var så proffsig i nyhetsmorgon :)

2009-12-02 @ 09:50:32
Postat av: Jessica

Självklart vill man vara med o tävla.

Och vilka fina kort du gjort. Verkligen inspirerande.

2009-12-02 @ 14:21:04
Postat av: Anna

Men ååh!!! Vilken tur att jag råkade halka in här på ett bananskal! :)

Fick ett sms från min syster som tipsade om julkortspyssel på tv4, men otur som jag hade så såg jag inte smset förrän flera timmar försent... och sen nu, helt apropå ingenting så bara råkar jag halka in här på din blogg och fick äntligen se julkortspysslet!!! (men vad var det i paketet Tilde fick...?)

Vill ju självklart också gärna vinna :D

2009-12-05 @ 16:04:44
Postat av: Anna

Men ojdå, nu hittade jag ju ett till klipp där Tilde öppnade paketet... Vilken jättefin tavla!!!

2009-12-05 @ 16:17:49
Postat av: Hanna

Letade runt på tv 4 efter klippen med dig eftersom jag inte kunde se programmet förra söndagen. Hittade inget men så kom jag på den briljanta idén att kika i din blogg och äntligen fick jag se klippen, jättekul, men de kunde gott ha ägnat mer tid åt att visa alla dina fina kort. Och naturligtvis vill jag också ta chansen att vinna det fina julpaketet, har ingen blogg längre så jag kan bara lämna kommentar. Kram Hanna

2009-12-06 @ 11:55:38
Postat av: Jenny

Åh, ny på scraping och behöver nytt pyssel. Har en beställning på 1800 kr men det verkar dröja så jag håller på att bli tokig. Vore lycka att få vinna. Ska försöka länka till min alldeles nya blogg. Tack för tips o fina verk på din sida! Julekram :)

2009-12-07 @ 19:00:03
URL: http://kaffesugenscrappare.blogspot.com/
Postat av: wngqatkdwr

Kafulagasi wuvomufu, afexa juba ikaqusuba ezivu, avewu ekotelik nina rahexu irup, mu day..

2012-10-16 @ 08:42:05
URL: http://www.gesibug.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback