Bidrag till Quickutztävlingen!

Ni har fortfarande tid att skicka in bidrag till tävlingen. Se info längre ner i bloggen. Lotta/ FruH har skickat in följande beskrivning och bilder:
Våren var här och vände kändes det som, men vi fick ju en liten aning om inte annat, men man önskar ju definitivt mer värme och sol!
Din vårtävling kändes lockande och jag skickar här mitt bidrag med Grodmotiv från Penny Black, som är ”glad i hatten” och färglagt med Copic.
Papper Kasiercraft, Basic G och 3ndypapir. Quickutz utstansningar gillar jag att ha på mina kort och här har jag använt mina favoriter, jacks med ett litet bling och löv på kvist som är sönderklippta till smålöv för att matcha Primablommorna.
Text QK Daisy och Snow Day och på kortets baksida en annan QK dies
.



Tack Lotta för ditt bidrag!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Uhhhh. Vad har jag missat?

Jag som läser bloggen dagligen numera!

Postat av: TesaB

Vilket fint kort! rikgit vårigt och härligt! Kul format också!

2009-05-19 @ 14:15:17
URL: http://tesasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback