Juni månadskit

I månadens kit finns härliga Basic Grey papper - från Wisteria och Lime Rickey kollektionerna. Färgerna i Lime Rickepappren är som en stor festlig smällkaramell och passar som handen i handsken till födelsedagskort!


Jag gjorde ett enkelt tagkort och använde en clearstamp från kittet till att göra själva "utdragsmokafjongen". I brist på bättre ord... *rodnar*



Jag har lagt till vit cardstock och stämplade motiv (grattis och glassar) i övrigt är allt från kittet.

Såhär blev det färdiga paketet. Trodde att jag hade orange papper och snöre hemma, men tji fick jag, men jag stansade ut några cirklar från det mönstrade pappret för att ta upp färgerna på kortet.



Hoppas ni har och har haft en riktigt trevlig nationaldag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback