Två layouter med julikitet

När jag scrappar vill jag gärna berätta om små vardagliga saker som säkerligen kommer att glömmas bort om de inte dokumenteras. Här vill jag minnas den otroligt komiska pyjamas som Plutten fick av sin gammelmormor och gammelmorfar; den var ljuslila med turkosa kor på! :) Jag har använt bokstäver och SassafrasLass pappret från kitet. De små "ramarna" på pappret skriker ju efter att bli utklippta, så här har jag helt enkelt klippt ut några och använt som dekoration.



Plutten har ett väldigt soligt sinne och är glad så gott som jämt. Det räcker att se hans glada fejs så vill man le. Sen gör han en massa tokiga saker också, så minst en gång om dagen får han mig att skratta högt. :) Jag ville ha riktigt solgula bokstäver till rubriken så jag färgade helt enkelt in dem med stämpeldyna och tog sedan ett lager 3D lack över. Det blev t.o.m bättre och mer färgstarkt än vad än vad jag hade hoppats på.



Jag hoppas vi får fler solskensdagar snart!/ Heléne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback