Lite gammalt och lite nytt!

Men framförallt en idé om att använda sin Bind-it-all tillsammans med en vanlig layout!
Jag hittade idén i en engelsk tidning som jag läser då och då och var bara tvungen att testa.

Jag har gjort en steg-för-steg beskrivning och skulle gärna vilja ha respons på om ni tycker att det är en god idé att ha det här i bloggen.  Är det någon som har en bra idé hur man lägger in ett bildspel, så tar jag tacksamt emot det eftersom det tar plats att lägga upp många bilder.

Jag lägger några bilder här och i övrigt hänvisar jag till min blogg så länge, tills jag vet hur ni som läser här önskar att ha det!

http://rosjen.blogspot.com/

Missa inte att jag provat Mini gluedots på min layout. Jag blev INTE besviken! De är fantastiska. Ni hittar dem hos Anna!

Tack för titten och era kommentarer!!











Att tänka på när ni använder alla typer av gluedots; Ta aldrig med fingrarna på dem, då försämras kvaliteén!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback