Underbara Pink Paislee

Jag ser med glittrande lyckliga ögon att Anna fått in ett av mina favorit-märken Pink Paislee!

På min Lo har jag använt mig av;
Captivating - Graceful


Captivating - Stunning


Lite bling, blommor, pins, band, rubons m.m. och fantasi så blir resultatet som ni ser nedan.

Ett tips är att skära ut innercirkeln på det runda papperet, riva och chalka, så får det en härlig vintage-känsla.

Skissen har jag skapat från en skiss av "Hedda94" från Svensk scrapbooking och jag deltar även i månadens skissutmaning med den. Och jag vann!!! Helt otroligt jätteglad blev jag!!!

Hoppas detta kan ge er lite ideér!

Lycka till med underbara, härliga Pink Paislee, som är en av mina absoluta favoriter!!

Tack för titten!


Kommentarer
Postat av: Diane

Åh, verkligen jättefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback