Sommarinspiration från April månadskit

När jag såg filtblommorna i månadskitet så tänkte jag genast på mina döttrar och Colombias nationaldräkt.
När jag dessutom hittade zigzag-bandet, så var valet självklart!

Jag använde mig av ett annat "special"-papper och klippte ut formen på det prickiga.

Tips! Jag köper gärna på mig ett extra ark av ett special-papper då och då och använder det som mall. Kanske något för dig också.

Jag skar ut ena hörnet och stoppade ner det mönstrade pappret i där.

Stickers-fjärilarna skapar ett unikt mönster och se ut som ett mönster-papper!

Det var utmanande och roligt att blanda starka, glada färger som man kanske inte alltid blandar!

Prova!

Hoppas jag givit dig någon inspiration med denna enkla, men glada Lo!
Allt material hittar du hos Anna!!

Tack för titten och lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback