Det våras för STUDENTEN!

Jag älskar studenten! Det är sommar, det är frihet och det är framtidsförhoppningar och det är FEST. Maja Designs serie ÄNTLIGEN finns nu inne och jag har haft nöjet att få jobba med dessa tjocka, detaljrika papper med  färger som riktigt ropar STUDENT och sommar. Jag började med att göra ett kombinerat kort och presentask och använder rosor samt de nya QK diesen Studentmössa och  Note som kom in i butiken i veckan. Som förslutning till "paketet" har jag använt Magnetic Snaps från Basic Grey som är fastsatta i hörnen under det mönstrade pappret.





I fickan har jag stoppat ner ett presentkort och där kommer också en liten blomma att få plats, och i den tomma gula ytan kommer jag att skriva en personlig hälsning till vår Elin.

Ha en skön vårdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback