Ännu mer julkort

image294

Nu äntligen är alla julkort gjorda. Här kommer lite smakprov.
Detta har jag copy-catat från ett julkort i affären som gjordes till quickutzstävlningen i december förra året:
image295

Detta är till en kär vän. Har använt Annas egenproducerade God Jul-stämpel och hjärtanen kommer från Quickutz-diesen som heter 'playing-card'.
image296
image297

Här har jag använt äkta bubblig 70-tals tapet för att göra blomma och blad av:
image298
image299

Och sist men inte minst, min personliga favvo, just för det inte är så juligt:
image300
image301

Chip och hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men gud vilka söta kort!!! =)

Postat av: Mia

vilka fina kort, jag tycker om att scrappbooka men jag tar mig aldrig tid till de.

2007-12-10 @ 15:38:58
URL: http://leiden.blogg.se
Postat av: Annifey

Åhh vilka fina kort!
-älskar det nedersta ;-)

2007-12-10 @ 20:09:07
URL: http://www.annifey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback