Smått och gott

Lite choklad är väl aldrig fel att ge till någon man tycker om? Här har jag klätt in en ask Marabou chokladhjärtan med papper från Basic Grey och dekorerat med en Grungeboard swirl, målad med akrylfärg pewter metallic och blingad med stickles Platinum. På tagen har jag använt en stämpel från Reprint och några swirls i kanterna. Blomman från Petaloo.



  

Asken nedan är den som Petaloo blommorna låg i. Den har jag klätt med papper från Prima Marketing och dekorerat med ett hjärta utstansat i Cuttlebugen samt ett vintage foto inuti. Där finns också ett gäng blommor som jag stansat ut med den minsta av retroblom-stansarna. Swirlen är från QK Sophisticate.



  


Biljetthäftet har en stomme av Prima Marketing papper. Själva biljetterna har jag gjort i MS word och skrivit ut. Mina biljetter finns här att ladda ner om du vill göra egna. Typsnitten jag har använt heter GeosansLight och Gabrielle. Ändra och fixa så det blir som du vill ha det! Innan jag häftade ihop dem så gjorde jag en perforering med hjälp av en sporre som jag drog längs en stållinjal så att det blir lättare att riva ut biljetterna. Stämplarna är från Reprint.




Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Åh så fina saker du har gjort! Tack för mallen till biljetthäftet. Jättekul idé! Ja alltihop var jättefint!

Postat av: Erica

Jätterolig idé! Jag får ingen tillgång till din mall och är lite nyfiken på vad du skrivit i ditt häfte?

2011-02-10 @ 21:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback