Inbjudan i en liten ask

En bröllopsinbjudan i en liten ask kan vara trevligt, speciellt om man blir ett litet sällskap där man kan lägga ner lite tid på varje inbjudan och helst också överlämna den personligen (utan Postens pysselförstörande hantering). Här har jag använt ett pärlemorskimrande cardstock som bas för asken, sedan har jag dekorerat med papper ur Maja Designs ljuvliga serie Mina vänner. Texten Inbjudan är en stämpel från Inkido, stämplad och embossad med guld. Själva texten i inbjudan är utskriven på datorn, på ett ark vellum. Kanterna har jag embossat med guld.





  

Kommentarer
Postat av: frida

Hej..

Tänkte fråga dig hur du gör på vita papper för att få dem där bruna kanterna.. Det är riktigt snyggt. vad är det för färg du använder då?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback