Fjäsk av rester!? ;-)

Jag hade lite överblivet papper och lite andra trevliga rester kvar efter jag hade gjort HAPPY-albumet, så jag gjorde en lo av de sakerna.
Först vill jag bara säga att för er som inte provat på att göra ett mini-album måste bara prova!
Det var verkligen kul!

Basic Gray har många underbara papper, som jag iallafall bara älskar!
Hmmm...å andra sidan är jag papperoman (finns det ordet)? :-D

När jag blev tillfrågad av Anna att bli DT blev jag väldigt förvånad och väldigt glad!

Så Anna, här är ett ödmjukt offentligt litet tack!

*kram till en underbar DT-boss"


Kommentarer
Postat av: Stolt DT-mamma!

Men men vad glad jag blir!!!!!!!!Tack söta du!!!

Postat av: sari

vilken härlig Lo i underbara färger!!

2008-09-28 @ 15:21:48
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback