Elakt kit...

I senanste kittet Designteamet fick så var jag inte snäll. Jag blandade hej vilt och fick trippelt tillbaka! Jag fick nämligen tre spännande påsar av dem som jag skulle skapa något med.
Av Diane fick jag jättefina bruna (Diane älskar brunt!) och rosa papper och sen hade hon lagt i dekorationer som gick i rött och orange. Spännande. Jag valde att dela upp kittet. Här är en LO i 6x12 med dekorationerna:
image517
Pappret är enfärgad cardstock, dekorationer är knappar, floss och cleardekoration med glitter från Fancy Pants som jag limmat på en vit bit papper som jag skrivit på. Sen har jag doodlat med en vit penna och de vita sträcken på blåa pappret är vit dabbers.
// Anna.

Kommentarer
Postat av: Busan

Läcker effekt med den vita dabbersen på pappret :)

//Busan

2008-05-03 @ 21:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback