Bokmärken...

... är kul att göra - det har jag lärt mig av Diane (tack!!!). Hittills har det blivit två varianter. En bok fick sätta livet till (Porsh och lavendel - såg tillräckligt tråkig ut i bokhyllan där den stått i tio år utan att bli läst) och så stämplar från Cherry Pie - fjärilarna är heatembossade och klockan har fått ett lager av crackle accent. 
image534

Det andra är gjort av Basic Greys Sultry-papper och det ska jag ha under lata sommardagar i hängmattan. Och när jag känner att det är dags att gå in och städa ska jag läsa citatet och tänka om. Kanske!
image536

Kommentarer
Postat av: Zarah

SÅÅÅ snygga - särskilt det första!! :D

Postat av: Anne/anneh

Så fina=0) Plötsligt blir jag gugen på att göra bokmärken!

/Anne

2008-05-24 @ 12:16:27
Postat av: Prebenseline

good site, need more information! Thank you

2008-09-23 @ 08:04:33
URL: http://prebenseline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback