Månadsutmaning mars -08

Ny månad och ny månadsutmaning!

Mars är första vårmånaden och vår är för mig förändring, positiv utveckling och ljusnande framtid. (Kanske är det blommorna som gör det?) Så jag tänkte att vi denna månad skulle scrappa "Om framtiden". Din, dina barns, din trädgårds, vår jords... The sky is the limit!

Själv har jag mycket att göra på jobbet just nu samtidigt som jag helst vill scrappa (känner någon igen det???). Så jag valde att göra en liten personlig påminnelse om att jag behöver satsa på arbetet så att jag inte får återvända till livet som hamburgervändare.

Ladda upp din LO i valfri storlek i galleriet, i albumet för månadsutmaningen, senast 31 mars kl. 23.59.

image428

Lycka till!
Therése

Kommentarer
Postat av: N

Kanske är dum, men hittar inte galleriet...?? :)

2008-03-04 @ 11:06:49
Postat av: Pia

Den är ju så snygg den här lo´n Tesa! I kväll ska jag ladda upp min "nykomling" lo som bidrag, min lilla niece...det är väl ett framtidstema eller hur?

Postat av: TesaB

Dum tror jag inte att du är N!!! Det finns en kategori i Galleriet som heter: Månadsutmaning mars "Om framtiden". Kanske var den inte utlagd när du tittade? Försök igen!!!

2008-03-04 @ 22:14:43
URL: http://www.tesasscrap.blogspot.com
Postat av: kela

jag fattar inte heller vart jag ska ladda upp mitt bidrag :-(

I vilket galleri då?

2008-03-29 @ 14:53:41
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback