Stort Foto!

Jag tycker det är en utmaning att skapa en LO  med ett stort foto (A4-storlek).
Det är svårare än man tror att få till det, tycker jag!
Här har jag skapat en Lo med ett foto som jag bara älskar.
Det är en bild av mig och min lillasyster från mitten på 80-talet.
Jag utmanade mig ytterligare genom att endast använda en enda färg.
Jag har återigen använt mig av stickles, orange denna gången.
Lite maskning, stämplat, brads m.m. fullbordade det hela.
Material:
- Tag maker rims, heart (lagt stickles ovanpå)
- IB See D´s stamps "It´s about time"
- Dahlia box
- Flora Doodles
- Brads
- Promarker (Mandarin)
- Fancy Pants; Die cuts (clear), Tabbed Book set (Använt en liten tag-del på min dolda journaling och 
  satt stickles på den)

Jag har inget uppdrag att utmana er, men om ni har lust,så gör gärna en LO med ett riktigt stort foto och endast i en enda färg, för jag är nyfiken på vad ni kan skapa utifrån den tanken!
Hmmm....hoppas inte Anna skäller på mig nu! :-)

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jösses vilken fin LO! Jag antar utmaningen!

Postat av: TesaB

Vilken jättehärlig LO! Fotot är verkligen fantastiskt och häftigt med bara en färg! Jag är på!

2008-06-09 @ 18:40:35
URL: http://www.tesasscrap.blogspot.com
Postat av: Tjocka tanten

Jag bara ÄLSKAR din LO! Helt underbar rätt igenom. Har själv fastnat i en period av orange, en färg som jag aldrig tidigare i mitt liv tyckt om men man ändrar sig ;) Håller med dig om att det inte alltid är så lätt att få till det med stora foton, men här har du verkligen lyckets tycker jag ;)

2008-10-08 @ 20:28:04
URL: http://tjockatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback