Bland flygplan och Lego!

Åhh vilka fina dies Quickutz har släppt denna månad! Jag var bara tvungen att prova några med en gång! Det är slottet och flygplanet till Revolution som jag använt mig av här nedan av nyheterna(de ligger under *Nyheter* och Quickutz-Revolution i e-btuiken). Denna skylt ska hänga på dörren in till ett rum som ägarna inte vill städa så där väldigt ofta... Jag tror dock inte denna skylt hjälper heller utan det blir till att fortsätta tjata.
För övrigt har jag använt en sol-, myror-,Lego-, gräs-die och alfabetet Fiesta.

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Skylten är jättefin!! Blir lite sugen på flygplanet... :-)

Postat av: Theozainab

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-02-02 @ 08:33:42
URL: http://theozainab.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback