Prima primapapper...

...fick vi i våra DT-påsar. En LO t till fick det bli av dom. I början av månaden genomförde jag EFTI, dvs ett foto i timmen för att dokumentera dagen (jättekul!!!). Nu har jag använt några av fotona för att göra en LO. Pappret var så fint med en ram av swirlar och rosor så det fick förbli helt med lite svarta och creme-färgade detaljer. Rub on är från Basic Grey och blommorna från Prima.

Sen fick jag härliga papper med barntema från Creative Imagination också. Jag fick vatten-feeling av det vågiga mönstret och letade fram ett badfoto från sonens första år och klippte ut text och ubåt. Stämpeln (anteckningsblocket) är en riktig trotjänare från Inque Boutiqe, sk See D's, cleardetaljerna är från Fancy Pants och i mitten av primablomman sitter en STOR brad från Bazzill.



Kommentarer
Postat av: Busan



Jag är så impad att du fick till det med vad jag tycker verka vara 'svåra' papper :)



2008-08-01 @ 08:25:19
Postat av: Jannike

Åh, så fina de är!!!

Jag fick många nya ideér!

2008-08-01 @ 12:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback