Mer dop!

Ännu ett jätteenkelt inbjudningskort till sommarens dop eller namngivningskalas. Jag har lekt lite med min Japanese Screwpunch och det blir riktigt fin effekt att göra lite hål på väl valda ställen. Det mönstrade pappret är från Inkido liksom stämpeln och blommorna är fina Prima.

En hel del scrapbitar har det blivit som rest av kortmakandet och dem har jag använt för att göra ett "lapptäcke" vilket jag tyckte passade bra eftersom sonen ligger på ett. De mönstrade pappren är DCWV och cleardekorationerna från Fancy Pants. Titeln är gjord av American Crafts Thickers.

Ha en riktigt härlig sommar - sol och bad är bra, men regn och scrappande är inte så illa det heller!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fiiina!!!!!

2008-07-07 @ 18:44:20
Postat av: Jannike

Kortet är urtjusigt och LO får jag lust att lifta omgående!!!

2008-08-01 @ 12:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback