Puh, puh, puh

Den här månaden fick alla i designteamet ett färdigt kit att jobba med och det var en utmaning för mig som tenderar att scrappa i jordnära färger.Nu hade jag att välja på gröna, lila, rosa, orange och gula papper. Till råga på allt hade Anna även valt ut fotot vi skulle använda oss av och det gjorde inte det hela ngt enklare;-) Jag antar att Anna förstod att vi skulle våndas lite för i kassen låg även en "stressboll" att klämma på vid behov...
Jag hade som mål att jag inte skulle lägga till något till det ursprungliga kittet, men de två blommorna och den svarta cardstocken smög sig visst in ändå. *Visslar oskyldigt*
image421

Cardstocken se nästan ut att vara vit, men den är blekgrön och det  var väl inga höga odds på att jag skulle välja det mildaste pappret jag fick...

Kommentarer
Postat av: Bloggen om Sebastian Karlsson

Hejhej!

Du är varmt välkommen in hit och kommentera vårt senaste inlägg med en video, som vi vill att Du betygsätter 1-10. Läs mer i inlägget! :)

Hoppas du får en riktigt bra söndag!
// Maria & Patricia

Postat av: HKH Hertiginnan Anne af Uppsala

Vad ♥ tycker du ♥ om de bloggarna jag har skrivit om? Jag har ♥ varit helt ärligt i min granskning vågar ♥ du vara lika ärlig som mig?


fan va snyggt hur har du gjort den här scrapbooken? snälla berätta i detalj jag är jättenyfiken

2008-02-24 @ 11:41:23
URL: http://VECKOMAGASINET.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback