Euphoria...

...från Basic Grey har landat i shoppen och sedan dess har jag levt i en rosa-lila värld. Bestämde mig på studs att mitt nya kontor (wohooo - ett utan galler för fönstren och med utsikt där man kan få se himlen) ska få gå i dessa färger.  Så jag började med att göra en klocka (köpt för en billig penning på IKEA).

Pappren är alla från Euphoria-linjen - den med scalloped gjorde jag själv efter storleken på urtavlan, rub ons är också från Basic grey - Pheriphery, och jättesöt Making memories Velvet brad som passar så fint till färgerna i pappren.

En LO med de mer rödlila pappren i Euphoria har jag också gjort. Och jag har broderat en swirl med Bazzills In Stich matta (KUL!). Mönstret har jag fått genom att stämpla en swirl från Mini Memoires set från Inque Boutique på ett spillpapper och sedan gjort hål på min LO med hjälp av det.

De runda bradsen är från Reprint och blombradsen är från Making Memories.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ljuvligt!

Postat av: Jannike

Jisses, så läckert!! Jag som precis beställt en ny klocka till mitt nya kontor.

Ångrar att jag inte tog den där billiga från IKEA!!



Är imponerad över att du kom på ideén!!

2008-08-11 @ 22:26:41
Postat av: Tesa

Klockan blev ju underbar. Kram

2008-08-15 @ 18:18:13
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Christianailin

Cool site ... I like it :)

2010-12-04 @ 21:02:58
URL: http://christianailin.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback