Happy Spring!

Kan inte låta bli! Känner ni igen er? Jag borde vara ute och lära sonen att cykla men jag kan inte låta bli de nya stämplarna! Till dessa kort har jag använt några av stämplarna från Inque Boutiq "See D's - Flutter By Butterfly".
Det är cardstock, vit fotokartong som jag färgat in med lila och gröna Chalks. Fjärilen har jag färglagt med Distresser.
image475

På detta kort har jag även stämplat fjärilarna direkt på det infärgade pappret med chalks.
image476
Här nedan ser ni hur stämplarna ser ut och fodralet som följer med till stämplarna. Stämplarna är självhäftande och bara börja stämpla med. Förpackningen kostar endast 125 kr och ligger under *Nyheter*, vill ni se fler stämplar i denna prisklass så finns det under omonterade stämplar och Inque Boutique:
image478
image477

Kommentarer
Postat av: Busan

Fjärlilarna är ju för söta!
Likaså dina kort.

//Busan

2008-04-13 @ 13:18:12
Postat av: Trondalma

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback