Morsdag på söndag!

Har ni fixat kortet till underbara mamma än? Själv har jag sagt till min sambo att jag förväntar mig handgjorda kort på morsdag. Familjen har full tillgång till min scraphörna hela veckan och det hör till sällsyntheterna kan jag säga ;-)
Här nedan har jag gjort en typ av morsdagskort. Själva kortet, gemet, fotohörnen, hjärtat och "Mom" och "Grattis" är utskurit med Quikutz Silhouette. Passade på att pröva en die som man fick ladda ner gratis på deras hemsida :-)
Papprena är från senaste Basic Grey.

Jag vill önska alla mammor en lugn och skön söndag ♥ Ja, även till dig mamma; jag vet att du är här och tjuvkikar ;-) Puss!

image97 image98 image99

Kommentarer
Postat av: Korneliusjenny

very intersting site ..congratulation..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback