Nya kort

Idag har jag fårr färdigt några DT-kort som jag gjort till Anna.
Jag har inte stämplat alls, utan jag har använt mig av ett papper från Inkido, black on cream, som jag färglagt med distresser.
Jag har gjort tre snarlika kort i olika färger.

image58
Text: QK Studio skinnimini. Enfärgade papper: Bazzill. Mönstrat papper från Inkido. Bradsen från YouDo. Fluid chalk: chestnut brown. Distressfärg "Tattered Rose".


image59
Texten: QK Studio classic. Cardstock: Bazzill. Mönstrat papper: Inkido. Distressfärg: "Faded jeans".


image60
Text: QK Paige classic (utgånget alfabet). Cardstock: bazzill. Mönstrat papper: Inkido. Distressfärg: "Peeled paint". Stickles: Crystal.


Allt material finns hos Annas Scrapbooking.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback