Jag blev utmanad...

För ett tag sedan fick jag ett meddelande från en scrapvän, Helly här på forumet, att jag hade en utmaning som väntade i Annas affär. Är väldigt svag för utmaningar/tävlingar och ilade genast iväg till Gräsdalen. När jag kommer dit möts jag av en leende Sara som genast talar om att det som väntar inte är i min vanliga färgskala - hon kunde inte ha haft mer rätt i sitt uttalande... Jag hade nämligen fått en laddning med material i enbart GULT och ORANGE. Utmaningen bestod i att scrappa en LO i endast en färgton och enbart med detta material. När det var gjort skulle den laddas upp på en blogg som just den veckan körde en utmaning på temat "En färgton"
Nu tyckte jag det kunde va dags att dela med mig av den till er också...
image69

Jag vill passa på att ta tillfället i akt att tacka 'Helly' för den skojiga utmaningen. När jag kom hem från min senaste shoppingrunda hade det letat sig in en katt bland hermelinerna = jag hade inte enbart papper i beigt, grönt, brunt och svart i kassen;-)

Kommentarer
Postat av: Lisa Haraldsson

Jag tycker den är jättefin....Färger spelar inte så stor roll när man får allt så snyggt koordinerat som på denna LO!!

2007-03-31 @ 19:11:01
Postat av: Heléne

Personligen så tycker jag att det här är den snyggaste LOn du någonsin gjort!! ;-) Det är "katten" som är grädden på moset! :-D

2007-04-04 @ 23:51:01
Postat av: Jackidunn

This is great please keep on the good and wonderful work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback